İşletmenizin Dijital Dönüşüme Yatırım Yapması İçin 10 Neden

E-Ticaret
Markanız için sürdürülebilir bir gelecek sağlamak istiyorsanız, dijital dönüşüm stratejinize zaman ve para yatırımı yapmak bir zorunluluktur. Tüketicilerle etkileşim kurmanıza, operasyonel verimliliği artırmanıza, ürün veya hizmetleri pazara sunmak için gereken süreyi kısaltmanıza ve inovasyonu yönlendirmenize yardımcı olacaktır.

2025 yılına kadar dijital dönüşüm stratejilerine yapılan harcamaların küresel olarak 2,8 trilyon dolara ulaşacağını ve bu miktarın 2020 yılına göre iki katından fazla olacağını tahmin ediyor. Bu yatırım, kuruluşların insanlar, süreçler, teknoloji, veriler ve yönetişim için bütünsel bir dijital strateji izlemesine yardımcı olacak.

Çabalarınıza ilham vermek için, işletmenizin dijital dönüşümüne yatırım yapması ve hızlandırması için gereken 10 neden burada.

 

digital

 

  1. Küresel internet kullanıcılarının yaklaşık yüzde 92'si her hafta dijital videolar izliyor. Buna müzik videoları ve oyunlar dahil. Basılı medya, hâlâ geçerli olsa da şimdilerde daha az etkili bir güçtür. Günümüzün görsel içeriğe olan açlığı doğal olarak dijitaldir. (Sadece TikTok'un olağanüstü yükselişine bakın) Hedef kitlenizle bağlantı kurmak için ilgi çekici video içeriği sunmalısınız. Dijital kanallar ve temas noktaları, bu tür iletişimleri sağlamanın en iyi yoludur.

  2. Dijital çağda, tanıtım ve iç iletişime yönelik analog yaklaşımlar, potansiyel müşteriler oluşturmak veya gelir elde etmek, ihtiyaç duyduğunuz sonuçları sağlamak için mücadele edecektir.

  3. Amerikalıların yüzde 62'si telefonlarıyla uyuduğunu itiraf ediyor ve yüzde 80'i uyandıktan sonra ilk on dakikasında telefonlarını kontrol ediyor. Bu insanların cep telefonlarına ve dijital teknolojilerine ne kadar bağımlı olduklarına dair bir fikir verir. İçeriğinizi (blog, landing page, e-postalar vb.) Optimize ettiğinizden emin olun. Cep telefonları müşterileri etkilemenizi, sosyal ticaret ve alışveriş yapılabilir yayınlar aracılığıyla satın alımları etkinleştirmenizi sağlamak için bir cihazdan diğerine sorunsuz bir müşteri yolculuğu sağlar.

  4. Covıd-19 pandemisi şirketlerin dijital dönüşümlerini hızlandırdı. Şirketlerin değişen bir pazarda rekabet edebilmek ve müşterilerin istediklerini ihtiyaç duyduklarını sağlamak için dijital hizmetlere ve ürünlere odaklandıklarını göstermektedir. Bu benimseme düzeyi beklenmedik olsa da işletmelerin gelişmek için çalışmaya devam etmesi gereken yol budur.

  5. Dijital olarak anlayışlı bir yönetici ekibine sahip şirketler, gelir ve değerleme açısından rakiplerinden yüzde 48 daha iyi performans gösteriyor. Yayınlanan bir raporda 2.000 şirketin yalnızca yüzde 7'sinin dijital olarak yetkin ekipler tarafından yönetildiğini ortaya koydu. Çalışanların dijitale ayak uydurması yeterli değil, yönetici ekibin de dijital dönüşüm stratejisini yönlendirebilmek için istenen beceri ve bilgiye sahip olması gerekiyor.

  6. İşletmelerin yüzde 63'ünün Nesnelerin İnterneti (IoT) projeleri için üç yıl içinde finansal geri ödeme almalarını beklediğini belirtti. Otomasyon, sohbet robotları ve sesli arama gibi teknolojilerle IoT'nin gücüne yatırım yaparak ticari başarınızı hızlandırmayı hedefliyor.

  7. Dijital dönüşüm düzeyi ile finansal performans arasında açık bir korelasyon var. Gelir üretimi, iş büyümesinin ve hızlanmasının birincil hedefi olduğundan, dijital dönüşüme yatırım yapmak önemli bir durumdur.

  8. Dijital kanallar ve teknolojiler, işletmelerin potansiyel müşteri üretme ve para kazanma biçimlerini değiştiriyor. New York Times, dijital ürünlerden ve çevrimiçi aboneliklerden elde edilen gelirin ilk kez öne geçtiğini bildirdi. Aynı zamanda, küresel canavar Amazon'un e-ticaret satışlarının 2022'de 729 milyar dolara ulaşacağı tahmin ediliyor.

  9. Dijital pazarlama faaliyetlerine yapılan yatırımın 2021 ile 2022 yılları arasında arttığını görülüyor. Şirketlerin yatırım yaptığı başlıca alanlar veri analitiği (%78), şirket web sitesi optimizasyonu (%74), dijital medya ve arama (%71) ve pazarlama teknolojisi sistemleri veya platformlarıdır (%70). Mevcut dijital kanalların, platformların ve temas noktalarının zenginliği artıyor. Bu tür alanlara yatırım yaparak, iş başarısının sağlıklı bir şekilde ivme kazanmanın tadını çıkarıyorsunuz.

  10. Nüfusun yaklaşık üçte biri 20 yaşın altındadır ve bunu 20-39 yaş aralığı (%30) izlemektedir. Dünya nüfusunun %60’ından fazlası 30 yaşın altında olduğu için, her zamankinden daha fazla dijital kullanıcılar (veya yeni dijital kullanıcılar) var. Bu nesil dijital kullanıcılar cezbetmeye ve ilgisini çekmeye devam etmek için, dijital dönüşüme yatırım yapmak en önemli faktörler arasında yer almaktadır.

30 Mayıs 2022 Pazartesi tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim