Yoksa Siz Hala Programatik Reklamları Kullanmıyor Musunuz? 1

Programatik
Pazarlama profesyonellerinin ve reklam verenlerin, dijital reklam harcamalarında neden programatik reklamlarına geniş bir yer pay ayırması gerektiğini anlatmak için beş temel avantajı sırladık.

Yoksa Siz Hala Programatik Reklamları Kullanmıyor Musunuz? 1

Data Odaklı Yaklaşım ile Dijital Medya Planlama Alışkanlarınızı Değiştiriyoruz

Programatik reklamcılık, reklam verenler için çok çeşitli avantajlar sunar. Daha geleneksel reklam kanalları hâlâ önemli bir yere sahipken, reklam verenler bir tüketicinin dijital ortamda etkileşim kurma isteğini göz ardı etmemelidir.
Pazarlama profesyonellerinin ve reklam verenlerin, dijital reklam harcamalarında neden programatik reklamlarına geniş bir yer pay ayırması gerektiğini anlatmak için beş temel avantajı sırladık.

1- Gerçek Zamanlı Veri ve Analizler
Otomatik bir platform olan programatik reklamcılık, gerçek zamanlı olarak belirli dijital reklam alanlarını satın alır. Gerçek zamanlı satın almanın yanı sıra, programatik veri toplar ve analiz eder. Reklam verenler, bir kampanya yürütülürken, bunun yanı sıra etkinliğini artırarak iç görüleri toplayabilir ve reklamları buna göre düzenleyebilir.
Bu, reklam verenlerin tüketicileriyle doğrudan benzersiz bir şekilde iletişim kurmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda onlara hedef kitlelerini daha derinlemesine, ilk elden anlamalarını sağlar.

2- Yüzde Yüz Şeffaf
Reklam alanı, otomasyon yoluyla satın alınır ve reklam verenlerin en değerli müşterilerini etkin bir şekilde hedefler. Bu, satın alma modelleri, tarama alışkanlıkları, marka sadakati ve hatta tüketicinin cihaz seçimi gibi belirli faktörleri kapsayabilir.
Programatik geleneksel reklamcılığın aksine tam şeffaflık sunar. Reklam verenler, reklamlarının hangi sitelere ulaştığını, ne tür maliyetlerle ilişkilendirilebileceğini ve reklamı izleyen tüketiciyi gerçek zamanlı olarak topladığı verileri izleyebilir.
Bilgi eksikliği veya bilinmeyen bir şey yoktur. Reklam verenler, tüm reklamlarını, başarılı olup olmadığını görmek için izleyebilir veya gösterimlerin etkili olmasını sağlamak için buna göre düzenleyebilir.

Programatik dünyasını hemen keşfetmek, rakiplerinizin gerisinde kalmamak, yeni girdiğiniz pazarlarda hızla yükselmek için Digital Exchange’in programatik ekibinden bugün randevu alın.

19 Ocak 2019 Cumartesi tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim