Hedefleme Harikası: Linkedin Reklamları

Sosyal Medya
İş ünvanına göre hedefleme sunan Linkedin uygulamasını nasıl daha verimli kullanabileceğinizi öğrenin!

Hedefleme Harikası: Linkedin Reklamları

Linkedin, profesyonel ve heyecan verici bir haber akışı sağlayan içerik platformu!

Linkedin Türkiye'de tahmini 7,3 milyon üyeye, dünyada ise +259 milyon üyeye ulaşabiliyor ve çok net bir erişim elde etmenize yardımcı oluyor.
Çünkü;
 

  • Linkedin iş ünvanı, iş veren, rol, beceriler ve ilgi alanlarına göre hedefleme yeteneği dahil olmak üzere mükemmel hedefleme seçenekleri sunar.
  • Linkedin profilleri, kişilerin Facebook'ta kişisel profillerinde listelediklerine kıyasla daha ayrıntılı ve güncel "profesyonel" bilgiler içerir.
  • Infulencers ve Pulse sayesinde de içerik aracılığıyla katma değer sağlıyor.
  • Ayrıca Linkedin’in kendi kendine hizmet veren reklamcılık platformu, Google ve Facebook tarafından sunulanlara benzer bir his veriyor. Örneğin, farklı türde reklamlar tasarlamanıza, mantıksal gruplar oluşturmanıza, belirli kampanyalar için teklifler tanımlamanıza ve gösterimleri, tıklamaları ve dönüşümleri (etiketlenmiş / toplanmışsa) gibi metriklerle performansı ölçmenize olanak tanıyor.

Linkedin Sizin için Doğru Mecra mı?
Artık Linkedin'i reklamcılık için neden düşünmeniz gerektiğini bildiğinize göre, platformun gereksinimlerinize uygun olup olmadığını anlamanın zamanı geldi. Aşağıdaki soruların herhangi birine yanıtınız “evet” ise Linkedin reklamlarına başlamak sizin için doğru bir adım.

1. Hedef kitlenin iş unvanlarını biliyor musunuz?
Linkedin iş ünvanına göre hedefleme sunduğundan, hedef kitlenizi belirlemenize yardımcı olur. Örneğin, hukuk asistanlarının avukat olmasına yardım eden bir kuruluşun reklam yönetici iseniz, hedeflemenizi “hukuk asistanı” ünvanına odaklamanızı sağlar. Aşağıda görebileceğiniz gibi, Linkedin'de 100.000'den fazla kişi var.

Dex

2. Hedef kitlenin nerede çalıştığını biliyor musunuz?
Bu hedefleme yöntemi birçok farklı amaç için kullanılabilir. Kuruluşlar, rakiplerin çalışanlarını hedeflemek ve onları işe almak için kullanabilir. Ayrıca, markanızı satmaya çalıştığınız bir şirkette doğru kişilerin önünde gösterebildiği için, hedeflenmiş bir satış yaklaşımı için de kullanılabilir.



3. Hedef kitlenin kendine özgü yetenekleri / ilgi alanları var mı?
Beceri ve / veya ilgi alanlarına göre hedefleme yeteneği, her türlü profesyonel işletme için mükemmeldir. Örneğin, bir analitik yazılımı satıcısı, Linkedin profilinin beceriler bölümünde listelenen rekabetçi yazılımları veya belirli analitik dilleri olan kişileri hedeflemek için kullanabilir.

dex

4. Hedef kitlenin bir şirkette oynadığı rol türünü veya kıdem seviyelerini biliyor musunuz?
Bu bir klişe gibi gelebilir, ancak bir kişinin etki düzeyini ve maaşını ölçmenize olanak tanıdığından, rollere göre hedefleme çok yararlı olabilir.

Linkedin Ücretli Reklamlara Nasıl Başlanır?
Elbette Digital Exchange ekibi ile başlanır. Hesabınız kısa bir süre içinde kurulur. Reklam briefiniz alınır. Kreatif hazırlıklar yapılır ve doğru bütçe ile doğru zamanda yayına başlamanız, dönüşüm ölçmeniz sağlanır. Hangi sektörde olursanız olun, Linkedin’in mutlaka denemenizi öneririz.

17 Nisan 2019 Çarşamba tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim