Günümüzün en güçlü dijital pazarlama stratejilerinden biri içerik pazarlamasıdır. Bu yöntemle web sitesi dönüşüm oranlarını ikiye katlamak da marka bilinirliği ve web site trafiğini artırmak da mümkündür. Ayrıca içerik pazarlaması ile şirketinizin gelirini de artırabilirsiniz. İçerik Pazarlama Hizmetimiz ve deneyimli içerik yazarlarımız ile işletmeleriniz için özel ve SEO uyumlu içerikler üretiyoruz.

  1. İçerik Pazarlama Hizmetimiz; işletmeniz, izleyicileriniz ve hedefleriniz için özel olarak oluşturulmuş bir içerik stratejisi içerir. İçerik geliştirme yöntemimiz ile şirketinizin paylaşması gereken içerik takvimini belirleyip ardından tecrübeli metin yazarlarımız ve pazarlama ekibimizle, isteğinize göre blog yazısı, çevrimiçi kılavuz ve özel içeriklerinizi oluşturmaya başlıyoruz.
  2. İçerik Pazarlama Hizmetimizde, içeriğinizi kullanıcılar ve arama motorları için optimize eden SEO da vardır. Endüstri etkileyicileri ağımızı kullanarak, içeriğinizin, hedef kitleniz için en önemli olan yerlerde çevrimiçi ortamda tanıtımına yardımcı oluyoruz.
  3. Her ay, içeriğinizin performansını ve geri dönüşleri gösteren, okunması kolay bir içerik raporu sunuyoruz.

içerik-pazarlama-hizmeti

1- İÇERİK STRATEJİSİ VE ANAHTAR KELİME ARAŞTIRMASI

İçerik pazarlama ekibimiz şirketinizi, hedeflerinizi ve endüstrinizi tam olarak anlamak için işletmenizle birlikte çalışıyor, sitenizin içeriğinin arama motoru sonuçlarında sıralanmasına ve müşterilerin dönüşümüne yardımcı olmak için tasarlanmış özel bir içerik pazarlama stratejisi geliştirmenize yardımcı oluyoruz.

İçerik stratejimizin en önemli kısımlarından biri anahtar kelime araştırmasıdır. Deneyimli ekibimiz kitleniz için önemli olan anahtar kelimeleri araştırarak web sitenize yüksek kalitede trafik çeken özgün içerikler üretiyor.

Anahtar kelimeleri seçerken nelere dikkat ediyoruz?

-Arama hacmi

İçerik oluştururken çok sayıda aylık arama yapılan anahtar kelimeleri kullanmak önemlidir. Daha yüksek bir arama hacmi güzel gözükse de mutlaka hedeflerinize ulaştırmak zorunda değildir, bu yüzden daha düşük bir arama hacmine sahip anahtar kelimeleri de dikkate alıyoruz.

-Rekabet

Web sitenizin SEO durumuna bağlı olarak, yüksek rekabetli anahtar kelimeler ile arama sonuçlarında üst sıralara çıkmak çok kolay değildir. Bu sebeple organik SEO hizmetlerimiz içerik pazarlama hizmetlerine mükemmel bir katkı sağlamaktadır.

-Tıklama Başına Maliyet (TBM)

Anahtar kelime araştırmasında dikkate alınması gereken bir diğer madde de TBM'dir. Ekibimiz bu yöntemle anahtar kelimenizin hem işletmenize hem de rakiplerinize karşı potansiyel değerini belirleyebilir.

-Kullanıcı amacı

Kullanıcı amacı, anahtar kelime araştırmasındaki en önemli noktalardan biridir. Anahtar kelimenin arkasındaki kullanıcının amacına cevap verecek bir içerik oluşturmak çok önemlidir. Bu nedenle ekibimiz öncelikle anahtar kelimenin kullanıcı hedeflerini derinlemesine araştırır ve ardından sizin için bir içerik planı geliştirmeye başlar.

İçerik Pazarlama Hizmeti

2. İÇERİK GELİŞTİRME

Sonrasında hizmetimiz bir içerik proje yönetimi programı oluşturmaya odaklanıyor ve bu kısımda, stratejiniz için bir içerik takvimi oluşturuyoruz. İçeriği yazmak ve incelenmek üzere ekibinize iletmek için de bir son tarih belirliyoruz.

3. İÇERİK OLUŞTURMA

İçerik Pazarlama Hizmetimizin temel parçası olan içerik oluşturma başlıyor. Deneyimli metin yazarlarımızla uzun formlu içerik, blog yazıları, Infographics, çevrimiçi kılavuzlar, sesle optimize edilmiş içerik, teknik incelemeler ve daha fazlası dahil olmak üzere birden fazla içerik türü oluşturuyoruz.

4. İÇERİK OPTİMİZASYONU

İçeriğinizi optimize eden yazarlarımıza ilaveten, özel hesap yöneticiniz de olacaktır. Eğer sitenizde uzun biçimli bir içerik başlatıyorsanız, bunun için çekici bir başlık etiketi ve meta açıklama yazıyoruz. Bu sayede sadece kullanıcılar için değil arama motorları için de optimize edilmiş içerik oluşturuluyor. İçeriğinizi her iki taraf için de optimize ederek, içeriğinize en iyi temeli sağlıyor ve onu başarılı kılıyoruz. Yani hizmetimizi kullanarak yalnızca hedef kitlenizle rezonansa girmeyecek, aynı zamanda arama sonuçlarında da iyi bir sıralamaya gireceksiniz.

5. İÇERİK PROMOSYONU

İçerik pazarlama hizmetlerimizin içinde içerik oluşturmaya ek olarak içerik tanıtımı da mevcuttur. Deneyimli sektör etkileyici ağımız, içeriğinizi çevrimiçi olarak dağıtmak için çalışır ve işiniz için en çok önem arz eden sitelerde ve sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

İçerik tanıtımı marka bilinirliğini artırmanıza imkan tanır ve daha fazla kişi içeriğinizle çevrimiçi olarak bağlantı kurdukça, artan site trafiğinin, dönüşümlerin ve gelirin avantajlarından yararlanabilirsiniz.

Ayrıca sahip olduğunuz medyayı web'de tanıtmak için tıklama başına ödeme gibi ücretli stratejiler de kullanabiliriz. Mesela sosyal medya reklamcılığı, içerik tanıtımı için mükemmel bir içerik pazarlama kampanyası stratejisidir.

6. AYLIK RAPORLAMA

İçeriğinizi oluşturduktan ve tanıttıktan sonra da devam ediyoruz. İçerik pazarlama hizmetlerimiz, yatırım getirinizi izlemenizi ve pazarlama çabalarınızdan mümkün olan en iyi sonuçları almanızı sağlayan özel raporlamayı içerir.

İçerik Pazarlama Hizmetlerine neden yatırım yapılmalı?

İçerik pazarlaması günümüzde hedef kitlelerine web pazarlamasıyla ulaşmak isteyen işletmeler için bir zorunluluktur. Şirketiniz çevrimdışı olsa bile, içerik pazarlama hizmetleri ona bir değer katar ve güçlü bir içerik pazarlama stratejisiyle, dünyanın dört bir yanındaki izleyicilerle bağlantı kurabilirsiniz.

Bu bağlantı aşağıdaki kayda değer faydalara sebep olur:

içerik-pazarlama-hizmeti

İŞİNİZİ BÜYÜTÜN

İnsanlar artık her türlü ürünü bulmak için internete başvuruyor. Buna ilaveten, tüketicilerin yüzde 80'i interneti araştırma hizmetleri veya ürünler için kullanıyor ve söz konusu yerel aramalar olduğunda, son yıllarda yüzde 500'den fazla artış söz konusu.

Özetle, işinizi büyütmek istiyorsanız, geleneksel pazarlama veya reklamcılık kullanmak artık yetersiz kalıyor. Çevrimiçi görünürlük kritiktir; bu da içerik pazarlamanın kullanıldığı yerdir. Stratejik bir içerik pazarlama planıyla, satın alma huninizin çeşitli aşamalarında tüketicilerle bağlantı kurabilirsiniz.

MARKA BİLİNCİ OLUŞTURUN

Şirketinizin sahip olduğu en değerli şeylerden biri, markanızdır. İşinizi tanımlamasının yanı sıra müşterilerinizin kalıcılığına ve sadakatine katkıda bulunur. Ayrıca satın alma kararlarını etkiler ve bu sebeple marka bilinirliğinin oluşturulması zorunludur.

İçerik Pazarlama Hizmetimizle, markanızın hedef kitleniz arasındaki farkındalığını artırabilirsiniz. Ancak, marka bilinirliği oluşturmak zaman alan bir içerik pazarlaması olduğu için tıpkı SEO gibi devam eden bir stratejidir. Tıpkı SEO gibi, içerik pazarlaması da şirketinize uzun vadeli gelir ve marka bilinirliği sağlar. Artan marka bilinirliğiyle, daha fazla müşterinin satın almaya hazır olduklarında şirketinizi seçmesini bekleyebilirsiniz.

Yapılan araştırma, içerik pazarlamanın marka bilinirliği söz konusu olduğunda bir güç kaynağı olduğunu da doğrulamaktadır. Markanızı oluşturarak ve marka sadakatini kurarak, cüzdan payınızı dokuz kata kadar artırmak mümkündür.

GELİRİNİZİ ARTTIRIN

Yükselen dönüşüm oranı ise şirketlerin içerik pazarlamasına yatırım yapmasının bir başka sebebidir. Son araştırmalar, içerik pazarlama planlarına sahip işletmelerin, bu adımı atlayan işletmelerden altı kat daha yüksek dönüşüm oranlarına sahip olduğunu ortaya koydu.

içerik-pazarlama-hizmeti

HEDEF DENETİMİNİZE ULAŞIN

Günümüzün çevrimiçi dünyasında, tüketiciler büyük miktarda güce sahiptir. Reklamları tarayıcılarında engelleyebilir, ayrıca hangi web siteleri ve şirketlerle çevrimiçi etkileşime gireceklerini seçebilirler. Bu, belirli pazarlama kanallarından hedef kitlenize ulaşmanızı zorlaştırabilir. Hizmetlerimizle işiniz ideal müşteriniz için çevrimiçi bir merkez haline gelir. Hedef kitleniz hakkında bilgi edinmenin yanı sıra tercihlerini ve ağrı noktalarını araştırmanın yanı sıra, içeriğinizi okumalarını, etkileşimlerini ve paylaşmalarını teşvik eden rekabetçi ve düşünceli bir strateji geliştiririz.

 TÜKETİCİ TABANINIZI GENİŞLETİN

Birçok şirket iş stratejilerini huni (BOFU) müşterilerinin tabanına ulaşmaya odaklıyor. Bu da anlaşılabilir bir durumdur ve bu tüketiciler ekibinizin daha sonra şirketinizin karar vericilerine gösterebileceği sonuçlar sunar. Ancak, işinizi büyütmek istiyorsanız, satın alma huninizin ilk aşamalarında kullanıcıları düşünmeniz gerekir. İlk gün şirketinizi arayamaz veya ürününüzü satın almazlarsa da, bir noktada harekete geçirme aramalarınıza (CTA'lar) yanıt verirler.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim