Sosyal Medya Reklamcılığı Bölüm 2

Sosyal Medya
Aktif bireysel sosyal medya kullanıcıları profillerinde birçok kişisel bilgiyi açıklama eğilimindedir. İşletmeler bu bilgileri, coğrafi konum, kişisel ilgi alanları, cinsiyet ve yaşları dahil olmak üzere belirli ölçütlere göre kullanıcıları hedeflemek için kullanabilir.

Sosyal Medya Reklamcılığı Bölüm 2

Neden Sosyal Medya Reklamı Kullanmalısınız?

5- “Hedefe Özel” Hedef Kitle
Aktif bireysel sosyal medya kullanıcıları profillerinde birçok kişisel bilgiyi açıklama eğilimindedir. İşletmeler bu bilgileri, coğrafi konum, kişisel ilgi alanları, cinsiyet ve yaşları dahil olmak üzere belirli ölçütlere göre kullanıcıları hedeflemek için kullanabilir. Facebook'ta, reklam verenler reklamlarının belirli anahtar kelimelerden söz eden sayfalara yerleştirilmesini bile sağlayabilir.

6- Müşteri Sadakatini Artırma
İşletmeniz için bir Facebook sayfası oluşturduğunuzda ve daha fazla "beğeni" almak için Facebook reklamları aracılığıyla tanıtım yaptığınızda, marka bilinirliğini artırırsınız. Facebook hayran sayfaları müşteri sadakatini artırmaya yardımcı olur, çünkü müşterilerinizle doğrudan etkileşim kurma fırsatı sunar, bu da işinizi takipçilerin akıllarında ön planda tutar ve onlara daha kolay görünmenizi sağlar.

7- Maliyet, Bütçe ve Performans
Sosyal ağlarda reklam verirken,
*Yalnızca ürünleriniz ve hizmetlerinizle ilgilenen kullanıcıları hedeflediğimizden,
*Yalnızca kullanıcılar reklamınızı tıkladığında ücretlendirdiğinizden,
maliyetleriniz ekonomiktir.
Öte yandan A/B testlerini çalıştırmak ve hangi reklamların en iyi şekilde çalıştığını, hangi reklamların ince ayarlara ihtiyaç duyduğunu belirlemek mümkündür. Bu sayede, reklam bütçenizi sadece iyi performans gösterdiğinden emin olduğunuz reklama harcamış oluşursunuz. Aklınızda soru işaretleri kalmaz.

8- Esnekliği Artırın
Facebook ve diğer sosyal ağların izin verdiği reklam açıklamalarının uzunluğu, Google AdWords tarafından sunulanlardan daha fazladır. Reklamlarınızdaki görselleri kullanma seçeneğiniz vardır, bu da onlara daha fazla ilgi çekmeye yardımcı olur. Ayrıca, kampanyaları da durdurabilir ve başlatabilirsiniz.

Bu temel 8 maddenin tamamını, alanında yetkin bir dijital & sosyal medya ajansı ile hayata geçirebilirsiniz. Şirketinizin içindeki iyi niyetli girişimler teknik ve alt yapı bakımından yetersizlikler sebebi ile amacına tam olarak ulaşmayabilir ve bu da “sosyal medya reklamları bizde işe yaramıyor,” cümlesinin duyulmasına sebep olur. Fakat gerçekler farklıdır… Talihsizliklerle karşılaşmamak için, Digital Exchange’de sizlere her zaman hizmet – eğitim verebilecek ekibinizden destek alabilirsiniz.

12 Ocak 2019 Cumartesi tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim