HubSpot ile Tüm Pazarlama Süreçlerinizi Yönetin

E-Ticaret
HubSpot, firmaların bütün pazarlama süreçlerini tek bir platformdan yönetilmesini sağlayan bir yazılımdır.

Müşterilerinizin ilgisini çekmek, sitenizi ziyaret eden kullanıcıları potansiyel müşterilerinize dönüştürmek ve Inbound pazarlama süreçlerinizi başlangıç anından satış anına dek takip edebileceğiniz gibi satış yapmanızdaki en önemli unsurları içeren bir platform olan HubSpot, oldukça işinize yarayacaktır. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların neden web sitenizi ziyaret ettiği, hangi sayfalarda ne kadar dolaştığını öğrenmek oldukça önemlidir. HubSpot ile tüm bu verilere rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Bu yazımızda sizler için ‘’Neden HubSpot’u tercih etmelisiniz’’ sorusunu cevapladık.

HubSpot Şirketinize Neler Katar? 

HubSpot’un en önemli avantajı kendi inbound pazarlama stratejinizi oluşturmanız; stratejinizi etkili ve sürdürülebilir kılmak için ihtiyacınız olan her hizmeti sunmasıdır. Bu platform ile tüm pazarlama süreçlerinizi tek bir mecradan yönetebilir ve kampanyalarınızı verimli hale getirebilirsiniz.

HubSpot ile içeriğinizi oluşturabilir, optimize edebilir ve potansiyel müşterilerinizi ayrıştırabilirsiniz. Ayrıca diğer bir güzel yanı da müşterilere dönüşen lead’lerinizin ve pazarlama sürecinizin her an takibini yapabilirsiniz. Gelin HubSpot’un sunduğu avantajlara daha detaylı bakalım…


Diğer Platformlara Entegre Edilebilir ve Tek Bir Platformdan Yönetilebilir

E-ticaret platformunuzda web sitenizi yönetmek için WordPress, Shopify gibi platformlara ihtiyacınız olacaktır. Burada HubSpot’un en önemli avantajlarından biri olan birçok yazılım ile entegre edilebilmesidir.

 

HubSpot ile Neler Yapabilirsiniz?

 

Blog İçeriklerinizi Yönetebilirsiniz

 Bir blog içeriği yazarken en önemli etken biliyorsunuz ki SEO’dur. Inbound Pazarlama için en önemli etkenlerden biri olan etkileşim HubSpot sayesinde oldukça kolaylaşıyor. 

 Web sitenize trafik çekebilmeniz için blog içeriği oluştururken sayfa içi düzenlemeler ve doğru anahtar kelimeleri keşfedebileceksiniz. Ayrıca yazdığınız blog içeriklerini müşterilerinize e-posta yoluyla otomatik olarak gönderilmesine de olanak tanıyor.

 

Blog içeriklerinizin nasıl performans sergilediğini öğrenmek isterseniz, HubSpot’un yerleşik analitik aracı sayesinde hangi yazınızın ne kadar okunduğunu, ne kadar lead oluşturduğunu ve ne kadar müşteri kazandırdığını görebilirsiniz.

 

Açılış Sayfalarınızı Oluşturup Performanslarını Ölçebilirsiniz

HubSpot’un sunduğu bu özellik sayesinde bir tasarımcıya ihtiyacınız olmadan en etkili açılış sayfalarınızı (landing page) oluşturabilirsiniz. Üstelik sadece açılış sayfası tasarımı değil, açılış sayfanızın performansını da ölçebilirsiniz. Sayfanıza eklediğiniz harekete geçirici mesajlar (CTA) ve formlar sayesinde geri dönüş almak hiç olmadığı kadar kolay olacak. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcılarınızın konumuna, kullandığı cihaza, satın alma geçmişine erişebilirsiniz. 

 

E-Posta Pazarlaması Yapabilirsiniz

HubSpot kullanıyorsanız profesyonel bir e-posta tasarımı oluşturmak için ekstra maliyetlere ihtiyacınız yok. HubSpot’un sunduğu “sürükle ve bırak” özelliği ile yeniden kullanılabilir markalı e-posta şablonlarını tercih edebilirsiniz. ''İsim kişileştirmesi'' özelliği ile daha yüksek bir e-posta açılma oranı sağlamak adına e-postalarınızı her bir abone için özelleştirebilirsiniz.

Lead Yönetimi İle Ayrıntılı Bilgilere Erişebilirsiniz

 HubSpot platformunun lead yönetimi özelliği ile leadleriniz ile ilgili her ayrıntıya ulaşabilirsiniz.

 

Ayrıca size e-postalar, sayfa ziyaretleri, sosyal medya etkileşimleri ve indirmeler gibi bir kişi ile şirketiniz arasındaki her temas noktasında kronolojik bir zaman çizelgesi iletir.

Sıfırdan Web Sitenizi Oluşturabilirsiniz

Google arama motorunda web sayfanızı en üst sıralara çıkaracak SEO tüyolarını alabilirsiniz. Ayrıca HubSpot ile;

Web siteniz mobil cihazlar için optimize edilir.

Web sayfanızı açan bir kullanıcının kullandığı cihaza otomatik uyum sağlar.

Web sitenizin tablette, mobilde ve masaüstünde nasıl görüneceğini görebilirsiniz.

Ayrıntılı Raporlama Yapabilirsiniz
Analitik aracı, web siteleri, açılış sayfaları, e-postalar, blog yayınları, sosyal medya hesapları vb. dahil olmak üzere pazarlama çalışmalarınızın her biri için ayrıntılı raporlar sağlar.

 

SEO Stratejinizi Rahatça Kullanabilirsiniz

HubSpot SEO ile sağlıklı trafik alabileceksiniz. Bir sıralama fırsatını asla kaçırmazsınız. HubSpot, içeriğinizde hedeflenecek doğru anahtar kelimeleri ve konuları tespit edecek ve böylece önemli anahtar kelimelerden görünürlük elde edebileceksiniz.

 Tek bir kontrol panelinde hedeflediğiniz anahtar kelimelerde rakiplerinizin nasıl sıralandığını bile görebilirsiniz. SEO stratejinizi değiştirmek için bu verileri kullanabilirsiniz.

 

Sosyal Medya Hesaplarınızı Etkili Kullanma İmkanı Sağlıyor

Kampanyalarınızı sosyal medyadan paylaşmak HubSpot ile oldukça basit! Blog gönderilerinizi, açılış sayfalarını ve içeriklerinizi doğrudan LinkedIn, Facebook, Twitter ve Google+’da hızlı ve kolay bir şekilde paylaşabilirsiniz. Tüm içeriklerin paylaşım zamanını ayarlayarak zaman kazanabilirsiniz.

 Platform, sosyal medya monitoring özelliği ile önemli kişilerle bağlantı kurmanıza olanak tanır. Bir potansiyel müşteri, belirli bir anahtar kelime veya hashtag kullandığında, tetikleyici e-posta uyarıları ile müşterilerin dikkatini çekme, potansiyel müşterilere ulaşma veya müşterileri memnun etme fırsatını kaçırmayacaksınız.


Reklamlarınızı Tek Bir Platformdan Yönetebilirsiniz
Tüm Facebook ve AdWords reklamlarınızı HubSpot’ta düzenleyebilir ve yönetebilirsiniz. Bu reklamlarla oluşturulan teklifler, anında HubSpot CRM’nize kaydedilecektir. Ayrı ayrı platformlardan yönetmek yerine HubSpot listenizde tüm reklamlarınızı detaylı bir şekilde düzenleyebilirsiniz. Ayrıca potansiyel müşterilerinize erişip raporlama işlerinizi de bu özellik sayesinde yapabilirsiniz.

 

Salesforce Entegrasyon Özelliğini Keşfedebilirsiniz

 

HubSpot, basit bir kurulum ile Salesforce ile senkronize olur. Bir kampanya başlatmak için Salesforce’dan bir liste export etmek zorunda kalmayacak olmanız en iyi özelliklerinden biri. Satış ekibiniz bir lead’i kapatırsa, Salesforce verileri doğrudan HubSpot’a gönderir.

 

HubSpot Satış Yazılımı Özellikleri Nelerdir?

Sales Pro özelliği ile doğru kişilerle doğru zamanda doğru mesajla bağlantı kurmanız konusunda size destek olacaktır.

HubSpot Sales Pro, iş yükünüzü artırmadan verimliliği artırmak, deal (fırsat) döngülerini kısaltmak ve satış sürecini daha kısa hale getirmek için ihtiyacınız olan her şeyi size sunar.

 

HubSpot Satış Ekibinize Hangi Fırsatları Sunuyor?

Sales Automation Özelliği

HubSpot Sales Software, satış temsilcilerinizin günlük olarak gerçekleştirdiği tüm manuel ve zaman alıcı görevleri üstlenir ve bunları otomatik hale getirir.

Pipeline Yönetimi Özelliği

Daha kısa zamanda ve pratik bir şekilde veri girişi için HubSpot, Pipeline Yönetimi özelliğini sunuyor. Bu özellik ile kişi ve şirket kaydı eklendikçe en güncel bilgileri alan CRM, o bilgilerden size yeni fırsatlar oluşturacak. 

Pipeline yönetiminizi özelleştirilebilir, satış kontrol panelini kullanabilirsiniz.

 

E-posta Zamanlamanızı HubSpot İle Ayarlayabilirsiniz

HubSpot ile e-posta gönderiminizi planlamak için Gmail penceresindeki HubSpot simgesine tıklamanız ve bir zaman seçmeniz yeterlidir. E-postalarınızı kullanıcılara en doğru zamanda gönderip, e-postanızı sürekli kontrol etme kaygısı olmadan göndermeden önce düzenleyebilirsiniz.

 

E-posta Takibi ve Şablonlarını Yönetebilirsiniz

Bir lead bir e-postayı açtığında ve e-postadaki bir bağlantıya tıkladığında anında bildirim alabilirsiniz. Bu bildirimler mükemmel şekilde zamanlanmış takip e-postaları göndermenize yardımcı olacaktır.

 

Doküman Takibinizi Tek Bir Yerden Yönetebilirsiniz

 

Doküman takibi özelliği ile ekibinizin erişebilmesi için bir doküman veya tüm satış kitaplığınızın bir kütüphanesini oluşturma ve paylaşma avantajına sahipsiniz.

Bir lead bir doküman açtığında, anında bildirim alacaksınız, böylece karşı tarafı aktif bir şekilde takip edebilirsiniz.

 

Çağrı Takibi ve Canlı Sohbet İle Müşterilerinize Ulaşabilirsiniz

Tek bir tıklama ile potansiyel müşteriye bağlanma imkanı sunan HubSpot hiçbir çağrınızı cevapsız bırakmayacaktır.

Tüm aramalarınız otomatik olarak HubSpot CRM ve Salesforce’a kaydedilecek ve kodunuzu alıp canlı sohbet ekranınızın hangi sayfada görünmesini istediğinizi seçerek sayfanıza eklemeniz yeterli olacaktır.

 

28 Eylül 2021 Salı tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim